خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

چهارمین روز تجمع کارکنان پتروشیمی تخت جمشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۲۳

کارکنان پتروشیمی تخت جمشید واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی با تجمع مقابل این شرکت اعتراض خود را نسبت به مشکلات ریالی و معیشتی اعلام کردند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امروز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه کارکنان پتروشیمی تخت‌جمشید در اعتراض به مشکلات معیشتی و کم‌توجهی مدیران این مجتمع نسبت به دغدغه آن‌ها، صبح امروز برای چهارمین بار دست به تجمع زدند.

این کارکنان مشکلات ریالی و معیشتی را تنها دلیل این تجمعات سریالی عنوان کردند.

آن‌ها در تشریح این مهم عنوان کردند: بعد از دومین اعتراض کارکنان، مدیران صاحب‌نظر یک فرصت ۱۰ روزه به‌منظور برپایی نشست هم‌اندیشی با هیئت‌مدیره به جهت بررسی و اتخاذ یک تصمیم مثبت را از کارکنان طلب کردند، این در حالی هست که این فرصت ۱۰ روزه نیز به پایان رسید و همچنان از اتاق فکر مدیران خبری به بیرون درز پیدا نکرده است.

خواسته اصلی کارکنان مسائل ریالی بوده و می‌گویند: بعد از اعمال طرح طبقه‌بندی مشاغل، حقوق‌ها افزایش قابل‌توجهی نداشته و حتی در برخی موارد حقوق‌ها دستخوش تغییرات و کاهش مبلغ نیز شدند.

یکی از کارگران پتروشیمی تخت‌جمشید افزود: باوجود اینکه در بخشی از آیتم‌ها با دیگر شرکت‌های منطقه ویژه تفاوت زیادی نداریم و تنها برخی آیتم‌های انگیزشی را نداریم و کارانه کمتری دریافت می‌کنیم اما در بحث حقوق‌ها تفاوت بسیار زیادی وجود دارد.

یکی دیگر از کارگران در ادامه اضافه کرد: آیتم‌های تخصیص داده شده و حقوق‌ها در مقایسه با دیگر شرکت‌های منطقه در پایین‌ترین کف بوده و اختلاف فاحشی دارد.

این کارگران می‌گویند ما می‌دانیم شرکت تخت‌جمشید خصوصی و دیگر شرکت‌ها زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌فارس هستند اما خواسته همه کارکنان همسان‌سازی صحیح و کم کردن این اختلاف عدد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز