خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات خوزستان خبر داد؛

توقیف ۹ شناور صیادی متخلف در آب های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۹۸

مدیرکل شیلات خوزستان، از توقیف ۹ شناور صیادی متخلف و کشف و ضبط مقدار یک هزار و ۲۵۰ کیلوگرم ماهی و میگو در منطقه خوریات ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و آبادان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی در توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارش پایگاه حفاظت منابع آبزی بندر امام خمینی (ره)، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر، طی گشت‌زنی در منطقه خوریات ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) تعداد ۵ فروند قایق فاقد هویت توقیف شده است.

وی افزود: در جریان بازرسی از شناورهای یادشده تعداد ۲ دستگاه ترال و مقدار ۵۰ کیلوگرم ماهی کشف شد.

مدیرکل شیلات استان، ادامه داد: همچنین طی گشت مشترک دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزی والفجراروندکنار با پایگاه دریابانی آبادان در دهانه اروندرود نیز چهار فروند موتور لنج صیادی توقیف شد و طی بازرسی به‌عمل‌آمده از این شناورها، تعداد ۴ دستگاه ترال و مقدار یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم ماهی و میگو کشف و ضبط شد.

ابوعلی، تخلفات شناورهای متخلف را عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز، صید غیرمجاز آبزیان و حمل ادوات صید برشمرد و خاطرنشان کرد: پرونده تخلفات صیادی جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و آماده ارسال به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز