خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق عشایری صعب العبور اندیکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۱۳

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا از ارائه خدمات رسانی رایگان دامپزشکی در مناطق عشایری صعب العبور این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، رضا متوسل اظهار داشت: این خدمات رایگان دامپزشکی در غالب اجرای طرح جهادی با همکاری سپاه شهرستان به اجرا رسید.

وی افزود: با فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای خدمات‌رسانی رایگان به دامداران منطقه وارگه سبز تازه و کتک بالغ بر بیش از ۱۴ هزار رأس دام سبک بر علیه بیماری‌های تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک ایمن‌سازی گردید.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا بیان کرد: به جز واکسیناسیون رایگان دام‌ها آموزش چهره به چهره، ارائه توصیه‌های بهداشتی به دامداران، توزیع مکمل‌های خوراکی، انجام سمپاشی اماکن دامی و معاینه دام‌ها در مناطق کتک و وارگه سبز تازه به‌صورت کاملا رایگان صورت پذیرفت.

متوسل خاطرنشان کرد: امروزه جایگاه دامپزشکی در مسائل مختلف اجتماعی و امنیتی جامعه بر تمام افراد محرز شده و آحاد جامعه با وظایف دامپزشکی در تامین دام سالم و به‌تبع آن غذای سالم و حلال آشنا بوده و این مهم توانسته در پیشبرد اهداف شاخص دامپزشکی که همانا ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی است نقش بسزایی ایفاء نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز