خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر شوشتر خبر داد:

فروکش کردن آب‌گرفتگی در شهرک علم‌الهدی شوشتر/ امدادرسانی و راه‌اندازی دو مرکز اسکان اضطراری

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۱۳

رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به آسیب‌دیدگان از آب‌گرفتگی‌ها در شوشتر کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، احمدعلی آهنگر شوشتری با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در مناطق آسیب دیده از آب‌گرفتگی‌ها با مشارکت اعضای جمعیت هلال احمر و گروه‌های جهادی، اظهار داشت: این غذاها با همکاری فرمانداری و شرکت‌های امام خمینی (ره) و کارون تأمین شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر، افزود: با توجه به اینکه آب‌گرفتگی در بخشی از شهرک علم‌الهدی فروکش کرده است، امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی به بیش از ۶۰ خانوار ساکن در این منطقه آغاز شد.

وی همچنین عنوان کرد: دو مرکز اسکان اضطراری نیز در مدارس شهید امیدی واقع در منطقه گلزار و دبیرستان کشاورز واقع در شهرک علم‌الهدی آماده‌سازی و تجهیز شد که پذیرش خانوارهای آسیب دیده در این مراکز در حال انجام است.

آهنگر در ادامه بیان کرد: بازگشایی مسیر مسدود شده دفع آب‌های سطحی در این شهرک نیز با همکاری و تلاش تیم‌های هلال احمر، تیپ مخصوص ۴۵ تکاور ارتش، شهرداری، آبفا و راه و ترابری صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز