خبرگزاری کار ایران

پرداخت کمک هزینه‌های درمانی بلاعوض هلال احمر خوزستان به ۲ هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۹۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از پرداخت ۳۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به ۲ هزار و ۸۴۹ بیمار نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، علی خدادادی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ میلیارد ریال کمک‌های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: این کمک‌های بلاعوض به‌صورت پرداخت‌های مالی به ۲ هزار و ۸۴۹ نفر و بر حسب هزینه کردهای درمانی در زمینه‌های کمک هزینه تامین دارو، هزینه بستری، تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است، گفت: متاسفانه با این حجم از افزایش قیمت‌ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده‌های کم‌بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد بسیاری از افراد قرار گرفته در دهک‌های پایین درآمدی و توانمندی مالی، را دچار مشکلات عدیده کرده است تا جایی که بعضاً از پس تامین هزینه‌های درمانی خود بر نمی‌آیند و یا امکان ادامه روند درمان را ندارند. به لطف خدا جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته است در این زمینه مداخله کرده و بخشی از این هزینه‌ها را جبران نماید.

خدادادی در پایان بار دیگر از خیرین خوزستانی دعوت کرد با مشارکت در پروژه‌های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت، تسکین گر آلام نیازمندان و دردمندان شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز