خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی کارگزاران استان خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۹۸

کارگاه آموزشی آشنایی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر با قوانین مالیاتی و تأمین اجتماعی با حضور مدیرکل آموزش برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خوزستان، کارگاه آموزشی آشنایی کارگزاران صندوق با قوانین مالیاتی و ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی با حضور رضا محمودی درخش مدیرکل محترم آموزش در محل تالار مهر دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران اهواز برگزار شد.

مدیرکل آموزش در این نشست گفت: کارگزاران مدیران اجرایی صندوق در سطح روستاها هستند و آموزش یکی از ارکان مهم و حیاتی است که منجر به رشد و تعالی آنان در مسیر توسعه و دستیابی به اهداف می‌شود، بر همین اساس اقدام به نیازسنجی آموزشی کردیم و علاوه بر پیش‌بینی دوره‌های آموزشی کاربردی در سایت نیکزی، دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین مالیاتی و تأمین اجتماعی را با دعوت از اساتید برجسته برای کارگزاران صندوق برگزار کردیم تا با آگاهی از تکالیف قانونی خود، نسبت به تنظیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر و با رعایت قوانین تأمین اجتماعی در خصوص بیمه اجتماعی کارشناسان دفاتر کارگزاری، نگرانی نداشته باشند و در آینده نیز با جرایم مالیاتی و بیمه‌ای مواجه نشوند.

رضا محمودی درخش در جمع کارگزاران استان خوزستان افزود: این کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی کارگزاران ارجمند و شفافیت فعالیت‌های مالی، اجرای دقیق قوانین مالیات و تأمین اجتماعی در دفاتر کارگزاری صندوق و بهره‌مند شدن آنها از بخشودگی‌های مندرج در قوانین برگزار شده است.

علی یاری رئیس اداره بازرسی از دفاتر قانونی سازمان تأمین اجتماعی استان خوزستان یکی از اساتید این کارگاه آموزشی بود که قوانین و مقررات بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی را برای کارگزاران صندوق تشریح کرد و گفت: پایبندی به قانون یکی از راه‌های موفقیت و سلامت کاری است که باعث پیشرفت و توسعه امور می‌شود و آگاهی از قوانین سازمان تأمین اجتماعی یک امر ضروری است که رعایت ضوابط و قوانین، کاهش هزینه‌ها و عدم خسارت و جرایم بیمه‌ای را در پی خواهد داشت.

فرشته دارش کارشناس امور مالیاتی نیز یکی دیگر از اساتید حاضر در این کارگاه آموزشی بودند که مباحث و قوانین مالیاتی را برای کارگزاران صندوق تدریس کرد و در پایان به سؤالات شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز