خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

مطالبات شهرک‌های صنعتی و صنعتگران خوزستانی از شرکت‌های بالا دستی پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۴۸

استاندار خوزستان بر پرداخت مطالبات برخی نواحی، شهرک‌های صنعتی و صنعتگران از طرف شرکت‌های بالا دستی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز پنجشنبه ششم آبان‌ماه در دیدار رئیس قوه قضاییه با صنعتگران استان با ابراز امیدواری از سفر رئیس قوه قضاییه و منشاء خیر و برکت برای استان، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان های قطب صنعتی کشور بوده ولی صنایع آن با مسائل و مشکلاتی در حوزه های مختلف مواجه است که باید نسبت به رفع آن‌ها تلاش شود.

وی افزود: برخی از نواحی، شهرک های صنعتی و همچنین صنعتگران استان مطالباتی را از شرکت های بالا دستی دارند که باید نسبت به پرداخت آن ها اقدام شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی از صنایع و تولید کنندگان استان بدهی‌هایی به سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات دارند که برای آن ها مشکل‌ ساز شده است، بیان کرد: برخی دیگر از تولیدکنندگان در خوزستان به دلیل مسائلی که رکود برای آن‌ها به وجود می آورد و مشکلاتی با بانک ها دارند که برای حل این مشکلات نیز باید تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: بیشتر صنایع خوزستان با قدرت به کار تولید می پردازند و حتی نیاز برخی از دیگر استان های کشور را تامین می کنند و صنعتگران با تمام توان در حال تلاش و تولید برای عمران و آبادانی استان و کشور هستند.

خلیلیان عنوان کرد: عمران و آبادانی خوزستان در پیوند با عمران و آبادانی کشور است و با یکدیگر هم افزایی دارد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز