خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه در دیدار با قضات خوزستان:

صبر، عدالت و اخلاق، سرلوحه دستگاه قضا قرار دارد/مشکلات خوزستان باعث شرمندگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۲۹

رئیس قوه قضاییه گفت: امروزه مردم در روزمرگی خود گرفتاری دارند، اما سخت‌تر از آن برای مردم دیدن بی عدالتی و بی اخلاقی است و باید در زبان و عمل رعایت و سرلوحه دستگاه قضا قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز پنجشنبه ششم آبان‌ماه در دیدار با قضات استان، اظهار کرد: خوزستان با بیش از ۱۶ هزار شهید و ۳۰ هزار جانباز نه تنها در دفاع مقدس بلکه در دوران انقلاب و طی سال‌های اخیر شهیدانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: مسئولین و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا مشکلات مردم را برطرف کنند. انسان شرمنده می‌شود وقتی می‌بیند خوزستان با این میزان ظرفیت چنین مشکلاتی دارد و همه در تلاش برای رفع آن‌ها هستند ولی باید اینرا هم در نظر گرفت که دشمن نیز در تلاش است.

رئیس قوه قضاییه گفت: مقام معظم رهبری می‌گوید در سه موضوع صبر، پایداری، عدل و اخلاق باید توجه بیشتری داشت. امروزه بسیاری از مردم در روزمرگی خود گرفتاری دارند اما سخت‌تر از آن برای مردم دیدن بی عدالتی و بی اخلاقی است و فقط در زبان نیست و در عمل نیز باید رعایت شود و دستگاه قضا آن را سرلوحه خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان به عنوان مامن شیعه بوده و باید به طور ویژه به آن نگاه شود، ادامه داد: خوزستان همواره بهترین دفاع‌ها را در مقابل هجمه‌های دشمن داشته است.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه این استان با همه ظرفیت‌هایی که دارد در حال رنج دیدن است، گفت: به همین منظور تمام مدیران عالی قوه قضاییه در این سفر حضور دارند تا علاوه بر مطالعه گزارشات از نزدیک نیز از موضوعات مطرح شده در گزارشات بازدید و نظارت کنند.

وی در خصوص مشکلات کارکنان قوه قضاییه و قضات بیان کرد: در جلسات متعدد با سران ۲ قوه دیگر مرتب مشکلات را بازگو می‌کنم.

وی بر انضباط کاری توسط کارکنان این قوه تاکید و اضافه کرد: قوه قضاییه با شروع کرونا دستگاهی بود که کارکنانش بیشترین حضور را در محل کار داشتند و تعدادی از همکاران خود را از دست دادیم.

رئیس قوه قضاییه در پایان گفت: ما باید خود را مدیون مردم و خدمت به آن‌ها را عبادت بدانیم و با اخلاق حسنه با آن‌ها برخورد کنیم.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز