خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

تزریق دُز سوم واکسن کرونا به گروه‌های هدف در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۰۳

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: گروه‌های هدف که ۶ ماه پیش و قبل از آن دُز دوم واکسن خود را دریافت کردند، می‌توانند برای تزریق دُز سوم اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امرالله مردانی در گفت و گو با ایلنا در خصوص تزریق دُز سوم واکسن کرونا به گروه‌های هدف اظهار کرد: در حال حاضر کادر درمانی که فروردین ماه و قبل از آن دُز دوم خود را دریافت کردند می‌توانند دُز سوم خود را نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دُز سوم از واکسن آسترازنکا یا سوبرانا پلاس که هنوز در اختیار ما قرار نگرفته تزریق می‌شود، افزود: طبق دستورالعمل اعلام شده از سوی وزارت بهداشت کارکنان بهداشت و درمان، افراد با ریسک بالا در مراکز نگهداری مانند خانه سالمندان، جانبازانی که در مراکز مخصوص نگه داری می‌شوند، افراد کم توان ذهنی و جسمی در مراکز مذکور، جانبازان بالای ۵۰ درصد و شیمیایی تنفسی و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف مانند بیماران خاص و مبتلا به سرطان که ۶ ماه از تزریق دُز دوم آن‌ها می‌گذرد می‌توانند برای دریافت دُز سوم مراجعه کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در صورت اعلام بخشنامه جدید از وزارت بهداشت تزریق دُز سوم به دیگر مردم نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز