خبرگزاری کار ایران

به مناسب سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) صورت گرفت؛

اهدا ۴ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۷۸۰

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در آغاز هفته وحدت از اهدا ۴ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)، سمیه محیط با تبریک آغاز هفته وحدت به همه مردم مؤمن و نیکوکار بندر امام، اظهار داشت: ۴ سری جهیزیه در  آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با هزینه‌ای بیش از ۸۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) اهدا شد.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: تسهیل در ازدواج نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این نهاد در همه سال‌های فعالیت خود بوده است. 

وی ازدواج را سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و گفت: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی در جهت ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد است.

محیط در ادامه از توزیع ۲۰ سری جهیزیه در شش‌ماهه نخست سال با مشارکت خیرین خبر داد.

وی با بیان اینکه منابع لازم برای پرداخت این کمک‌هزینه با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار بندر امام تأمین‌شده است، افزود: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار بندر امام نیازمند هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز