خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

هشدار تغییر رنگ‌بندی کرونایی هندیجان از آبی به زرد/ افزایش مراجعه بیماران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۲۹۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان، گفت: رعایت محدودیت‌های اعلام شده در ستاد ملی و استانی کرونا توسط ادارات ذی‌ربط و همکاری مردم می‌تواند از حاد شدن شرایط موجود جلوگیری نماید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، داوود رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به ادامه افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان شهدا هندیجان، اظهار داشت: متأسفانه همان گونه که پیش‌بینی می‌شد با کاهش محدودیت‌های مقابله با کرونا شاهد کم‌توجهی عده‌ای از مردم، اصناف و ادارات به دستورالعمل‌های کرونا و افزایش تعداد بیماران هستیم.

متخصص داخلی بیمارستان شهدا هندیجان، ادامه داد: این افزایش بیماران باعث تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی هندیجان به زرد شده است، اما این فقط آغازی بر افزایش بیماری و پیک جدید کرونا می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: آمادگی جامعه در مقابل این ویروس در کاهش تلفات و خسارت‌های این بیماری بسیار حائز اهمیت است. از تجربیات دو سال اخیر باید حداکثر استفاده را برد.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش توجه و جدیت در رعایت دستورالعمل‌ها از جمله استفاده مستمر از ماسک، عدم برگزاری دورهمی‌ها و مراسمات، عدم مسافرت به شهرهای دور و نزدیک، اجرای دقیق و بدون اغماض محدودیت‌های اعلام شده در ستاد ملی و استانی کرونا توسط ادارات ذی‌ربط و همکاری مردم در اجرای این محدودیت‌ها، همچنین تزریق فوری و بدون معطلی واکسن در افرادی که هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند، اقداماتی است که می‌بایست با اجرای هرچه سریع‌تر آنها از وارد شدن به وضعیت نارنجی و قرمز جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز