خبرگزاری کار ایران

رشد پتروشیمی فارابی در شاخص های عملکردی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۵۲۲

مدیرعامل پتروشیمی فارابی، در گزارشی کوتاه از رشد تمام شاخص های عملکردی این شرکت در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی فارابی، محمود فخرایی  در تشریح درآمد شش ماهه نخست سال جاری این شرکت، اظهار کرد: درآمد حاصل از فروش محصولات در شش ماهه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: باتوجه به فروش محصولات شرکت در شش ماهه نخست امسال معادل ۳۱۷۷ میلیارد ریال، رشد مناسب و قابل توجهی را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشته است. 

مدیرعامل پتروشیمی فارابی در ادامه  از ثبت رکورد جدید فروش تا پایان امسال خبر داد و این رقم را بیش از ۷ هزار میلیارد عنوان کرد. 

او همچنین میزان تولید شش ماه اول سال گذشته به میزان ۱۱ هزار و ۲۲۱ تن را  پس از سال‌ها توقف دانست و تاکید کرد: میزان تولید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ معادل ۱۵۶۳۸ تن بوده که حاکی از رشد ۴۰ درصدی تولید شرکت دارد. 

فخرایی همچنین به سایر درآمدهای شرکت نیز پرداخت و یادآور شد: یکی از فعالیت های جانبی شرکت، مخزن داری هست که در سال ۱۳۹۹ پس از چند سال عدم بهره‌برداری، مجدد احیا شد که بر اساس گزارش امور مالی شرکت، درآمد حاصل از این امر  افزایش ۱۶۴ درصدی داشته است. 

 امسال برای نخستین بار پتروشیمی فارابی  در راستای عمل به شعار شفافیت در عملکرد، اقدام به فروش محصولات خود در بورس کالا کرد  و بر همین اساس عرضه 'انیدرید فتالیک' و 'دی اکتیل فتالات' در بورس  در دستور کار قرار گرفت.

پتروشیمی فارابی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی( شستا) است که در منطقه‌ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز