خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۴۱

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خوزستان با صدور پیامی روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خوزستان، حسین جعفرخادم با صدور پیامی روز ملی روستا و عشایر را به روستاییان و عشایر استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

امروز در شرایط جنگ اقتصادی، تامین امنیت غذایی کشور با افزایش تولید و خودکفایی در تامین نیازمندی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که روستاییان و عشایر در این راه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. روز روستا یادآور مردان و زنانی است که تلاش و سادگی و صداقت وجوه بارز شخصیت آنان است و با نانی حلال تراب طینت فرزندانی را رقم می زنند که عهده دار حفظ این آب و خاک خواهند بود.

اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را خدمت تمامی روستاییان و عشایر عزیز و همچنین تلاشگران عرصه توسعه  روستایی تبریک عرض نموده و امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که روستاهای استان خوزستان در بخش‌های مختلف کشاورزی ، دامپروری، صنایع دستی و گردشگری دارد، بتوانیم با مشارکت روستاییان و عشایر عزیز، شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادی هرچه بیشتر روستاهای استان باشیم.

حسین جعفرخادم

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خوزستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز