خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می دهد؛

اعتراض اهالی ساکن در مسیرهای منتهی به سایت زباله شهر ایذه+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۳۱

حمل غیراستاندارد زباله از مبدأ تا مقصد، یکی از عمده نگرانی‌های اهالی ساکن در مرغاب ایذه است. نگرانی که اگر شهرداری ایذه نسبت به اصلاح آن دیر اقدام کند، به چالش جدید زباله‌های شهری ایذه تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حواشی پیرامون زباله‌های شهری ایذه کم نبوده و نیست. از داستان رهاسازی زباله‌های شبکه بهداشت و درمان در تالاب بندان تا اعتراض اهالی سرقنات نسبت به بوی تعفن و دود ناشی از دفن زباله‌های شهر در نزدیکی گورستان روضه الزهرا در قلب قنات‌های تاریخی ایذه.

در تازه‌ترین گزارش‌ها و حواشی موجود پیرامون زباله‌های شهری ایذه که توسط اهالی منطقه راسفند و بخش مرغاب این شهرستان به دست خبرنگار ایلنا رسیده، کشاورزان، دامداران و اهالی روستاهایی که در مسیر حمل زباله‌های شهری ایذه قرار دارند، از سرریز شدن و رها بودن زباله‌های شهری و بیمارستانی در زمین‌های خود به‌شدت گله‌مند هستند.

این روستاییان نگران هستند که تداوم این رهاسازی‌ها به آلوده‌تر شدن زمین‌های کشاورزی و محیط‌زیست زندگی دامداری آنها منجر شده و باعث تلف شدن دام‌هایشان گردد.

گفتنی است، روستاهای بسیاری در مسیر حمل زباله‌های شهری ایذه قرار دارند که عمده فعالیت اقتصادی آنها کشاورزی و دامداری است.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز