خبرگزاری کار ایران

با هدف زنده نگه داشتن تفکر فداکاری و ایثار؛

تندیس فداکاری دانشجویان ایران به علی لندی اعطا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۷۷

دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران گفت: تندیس فداکاری دانشجویان ایران به علی لندی نوجوان ۱۵ ساله و فداکار ایذه‌ای اهدا می شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان جمال رحیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارج نهادن به اقدام ارزشمند و زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه در یازدهمین دوره رویداد فرهنگی تندیس ملی فداکاری از علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای تقدیر می‌شود.

وی افزود:‌ هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی شناسایی نمونه‌های بارز فداکاری در کشور و حتی جهان و تقدیر از آن‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ارزشمند فداکاری در جامعه دانشجویی و عمومی  است.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری دو زن میان‌سال و مسن در آن خانه شد، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله، پیش از رسیدن نیروهای امداد رسان و آتش‌نشانی به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا دو نفر نیازمند را نجات دهد. میزان سوختگی این نوجوان فداکار، وی را راهی بیمارستان کرد.

علی لندی با بیش از ۹۰ درصد سوختگی در وضعیت نامساعدی قرار دارد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان به بیمارستانی در اصفهان اعزام شد. همچنین وزیر کشور احمد وحیدی در تماسی با استاندار اصفهان و خوزستان بر پیگیری هرچه بهتر روند درمان این نوجوان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز