خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می‌دهد؛

پسماندهای بیمارستانی ایذه، مشکلی که کماکان ادامه دارد + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۱۴

به جرأت می‌توان گفت، بزرگ‌ترین چالش چند سال اخیر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، بحث مدیریت پسماندها و زباله‌های عفونی این مجموعه بوده است، مشکلی که کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، تصاویر زباله‌های تلنبار شده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه که به‌تازگی به دست خبرنگار ایلنا در استان خوزستان رسیده، بدون نیاز به هیچ‌گونه توضیح، حقیقتی تلخ از ناتوانی شبکه بهداشت و درمان یک شهرستان در مدیریت پسماندهای خود را حکایت می‌کند.

کلافی و سردرگم که مدیران این مجموعه سعی دارند با خرید زمان و بدون ارائه هرگونه راه حلی، این شرایط را سپری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه در این خصوص به خبرنگار ایلنا، گفت: زباله‌های فعلی زباله‌های عفونی شهر هستند و انشاالله در هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند. من به تازه گی و یک ماهی می‌شود که مدیریت این مجموعه را به دست گرفته‌ام.

امیر یاراحمدی، افزود: مدیریت پسماندها تا کنون به شیوه‌ای بوده که انگار غیرقابل‌حل است و مثل یک گره کور و لاینحل است. در حال حاضر در حال رفع این مشکل هستیم و می‌دانیم ناراحت کننده است و در شأن شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیست لذا امیدواریم در هفته آینده این مشکل حل شود.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز