خبرگزاری کار ایران

در جلسه بازسازی مناطق آب‌گرفته بندر امام مطرح شد؛

رئیس بنیاد مسکن: لزوم استفاده از تفکرات نو در بازسازی‌های جدید و ساخت‌وسازها

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۹۰

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بازسازی‌ها نیازمند بررسی همه جوانب از جمله مطالعات اجتماعی و نیازهای مردم است، گفت: در بازسازی‌های جدید از تفکرات نو و ابتکارات مختلف در ساخت و ساز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اکبر نیک‌زاد امروز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در سفر خود به خوزستان و در جلسه بازسازی مناطق آب‌گرفته بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در بازسازی‌های مختلف بنیاد مسکن صاحب تجربیات گران‌بهایی بوده اما لازم است در بازسازی‌های جدید از تفکرات نو و ابتکارات مختلف در ساخت و ساز استفاده شود.

وی گفت: در بازسازی، مردم محوری باید مورد توجه جدی مدیران بنیاد مسکن قرار گیرد و مشارکت مردم بیش از گذشته اطلاع‌رسانی شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور افزود: در بحث جابه‌جایی‌های مردم که کار دشواری هم است باید همه موارد لحاظ شود و بازسازی بر مبنای مشارکت مردم بسیار ضروری است.

نیک‌زاد ادامه داد: در آینده و برای بهبود کار از مشاوران بخش خصوصی بیشتر استفاده خواهیم کرد. همچنین لحاظ کردن کیفیت و اعمال استانداردها در ساخت، باید در اولویت نظارت در پروژه‌های بنیاد مسکن قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه موضوعات اجتماعی در پروژه‌های بازسازی و سایر پروژه‌های بنیاد باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: باید تلاش کنیم محل زندگی مردم زلزله‌زده یا سیل‌زده بعد از بازسازی به‌گونه‌ای باشد که مردم از زندگی در آن لذت ببرند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز