خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

روند کاهشی بیماری کرونا در خوزستان/ واکسیناسیون کامل استان در صورت تأمین واکسن تا آبان‌ماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۹۱

استاندار خوزستان گفت: در صورت تأمین واکسن موردنیاز و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم تا آبان‌ماه پوشش کامل واکسیناسیون در استان را داشته باشیم و مراکز فرهنگی، گردشگری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مشاغل و اصناف پرخطر را با هماهنگی با ستاد ملی بازگشایی نماییم تا جامعه به روال عادی خود بازگردد.

به گزارش ایلنا از خوزستان ، نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز شنبه به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در خصوص این نشست توضیح داد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی و درمان و پرستاران عزیز و کلیه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همچنین با تلاش نیروهای مسلح، بسیج و گروه‌های جهادی روند بیماری در استان خوزستان کاهش پیدا کرده است.

خلیلیان افزود: روند کاهش موارد ابتلا در خوزستان با گزارش‌هایی که هم در ستاد ملی مقابله با کرونا و هم در نشست استانی ارائه شد را شاهد بودیم که جای امیدواری است.

وی بیان کرد: در صورت تأمین واکسن موردنیاز و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم تا آبان‌ماه پوشش کامل واکسیناسیون در استان را داشته باشیم و مراکز فرهنگی، گردشگری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مشاغل و اصناف پرخطر را با هماهنگی با ستاد ملی بازگشایی نماییم تا جامعه به روال عادی خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز