خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز سال تحصیلی صورت گرفت؛

تجمع مربیان پیش دبستانی ایذه مقابل استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۰۱۷

با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید هنوز تکلیف مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه مشخص نشده و بیکار هستند و این موضوع سبب شده تا برای بازگشت به کار دوباره تجمعات خود مقابل استانداری خوزستان را از سر بگیرند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امروز یکشنبه ۱۴ شهریورماه تعدادی از مربیان پیش دبستانی ایذه برای پیگیری بازگشت به کار خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

این مربیان می گویند: سال ۹۷ از طریق اداره کل آموزش و پرورش و طی ابلاغیه‌ای در مدارس دولتی مشغول بکار شدیم و ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان از جیب خودمان بابت بیمه پرداخت می‌کردیم.

به گفته آن‌ها در سال ۹۹ و با روی کار آمدن رئیس جدید اداره آموزش و پرورش ایذه تمامی مربیان بیکار شده و بعد از گذشت یکسال و طی کردن مراحل قانونی و تجمعات پی در پی و حتی حضور در وزارت آموزش و پرورش منبع مشکل در شهرستان ایذه عنوان شد.

این مربیان که از بی توجهی و وعده های مسئولین بسیار گله‌مند هستند، می‌گویند: با روزی کار آمدن استاندار جدید (قاسم سلیمانی دشتکی) دوباره شروع به تجمع کردیم و استاندار جدید طی نامه‌ای به رئیس جمهور و وزارت آموزش و پرورش نسبت به پیگیری مشکل مربیان اقدام کرد و نامه اجرایی نیز به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال کردند ولی با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی هنوز هیچگونه اقدامی از سوی اداره‌کل صوت نگرفته و می‌گویند اداره شهرستان ایذه کوتاهی می‌کند.

این مربیان ادعا می‌کنند ۳۰ نفر از مربیان سال ۹۷ توسط اداره آموزش و پرورش ایذه با مربیان سال ۹۶ ادغام شد ولی باقی مربیان همچنان سرگردان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز