خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دستگاه سی‌تی‌اسکن ایذه پاسخگوی سه شهرستان نیست/ در شرایط بحرانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۳۱

مراسمات عزا و شادی به قوت خود برگزار می‌شوند و قدرت و زور بازدارندگی مصوبات ستاد کرونای شهرستان تنها تا جلوی فرمانداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با شدت گرفتن پیک جدید کرونا در این استان، شرایط دارد به سمت وخیم‌تر شدن پیش می‌رود و بر حجم مراجعات مردمی به بیمارستان‌های استان هر لحظه افزوده می‌شود.

شهرستان ایذه یکی از مناطقی است که در آخرین رنگ‌بندی ستاد کرونا از طرف دانشگاه علوم پزشکی اهواز، قرمز اعلام گردیده و آن‌گونه که مردم می‌گویند شرایط نگران کننده است.

امرالله اورکی رئیس بیمارستان شهدای ایذه ضمن تایید شرایط فعلی شهرستان ایذه، به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، ایذه در وضعیت قرمز به سر می‌برد و کادر درمان بیمارستان شهدا نه روز می‌شناسند، نه شب و نه ساعت.

اورکی افزود: وضعیت ناجور است، تخت‌های بخش ویژه پر شده و با توجه به افزایش دو بخش جدید، یکی از بخش‌ها تکمیل و بخش دوم نیز به‌سرعت در حال پر شدن است.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی یکی از امیدواری‌های ما حمایت‌ها و پیگیری‌های مکرر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی است که هر روز با تماس‌های مکرر شرایط ما را رصد می‌کند.

رئیس بیمارستان شهدای ایذه ضمن نگرانی از شرایط مراجعات بی‌شمار مردم برای استفاده از تنها دستگاه سی‌تی‌اسکن شهرستان، گفت: تنها دستگاه سی‌تی‌اسکن شهرستان در وضعیت عادی قادر به دریافت ۵۰ سی تی است و شما در نظر بگیرید این دستگاه باید روزانه جوابگوی بالای ۱۵۰ نفر باشد.

 شنیده‌ها حاکی است که با توجه به خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن شهرستان‌های رامهرمز و باغ‌ملک، تنها دستگاه موجود در منطقه باید روزانه جوابگوی سیل عظیمی از مراجعاتی باشد که از مناطقی مانند رامهرمز، باغ‌ملک، دهدز، سوسن، قلعه تل، مرغاب، میداود، صیدون و هفتکل برای دریافت سی‌تی‌اسکن به ایذه مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز