خبرگزاری کار ایران

در نشست ستاد مدیریت کرونای استان علام شد؛

تعطیل شدن استان خوزستان از دوشنبه تا شنبه آینده / اجرای محدودیت‌های سخت ترافیکی در هفته جاری / برخی تصاویر منتشر شده از هیأت‌های مذهبی حاکی از عدم رعایت پروتکل‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۰۲

استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت کرونا گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها و عادی انگار موجب شد به‌تبع کشور کرونا در استان نیز بیشتر شود و الان وضعیت ما نامطلوب است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی اظهار داشت: در زمینه نظارت‌ها استان در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته است، لذا تقاضا می‌کنم بازدیدهای مشترک افزایش یابد و اگر نقصی در این زمینه است برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کم شده است، برگزاری مراسمات افزایش یافته است با وجود اینکه هیأت‌های زیادی پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، اما در مواردی تصاویری منتشر شده که اصلا جالب نیست از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم مسئولان این هیأت‌ها بخواهند و پاسخگو باشند.

استاندار خوزستان با تاکید بر این که برگزاری آیین محرم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: تقاضای ما از هیأت داران این است که در مدت باقی مانده با رعایت پروتکل‌ها مشکلی برای مردم و خودشان ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: مسائل حساسی در ستاد کرونا اتخاذ شد، محدودیت‌های ترافیکی سختی قرار است اتخاذ شود و از دوشنبه هفته جاری تا پایان روز شنبه هفته آینده بجز مشاغل گروه الف  تعطیل اعلام شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز