خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان؛

دفتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۴۶

دفتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور مدیر صندوق استان، مردم و مسئولین محلی در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان، امروز ۱۹ مرداد ماه دفتر کارگزاری کد ۶۲۰۶۳ با مدیریت خانم هدی صالحی در روستای گمبوعه بزرگ، با حضور حسین جعفرخادم مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان، عزیز عبودی رئیس شورای اسلامی، دهیاران بخش گمبوعه و جمعی از مردم روستا افتتاح شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان در این مراسم گفت: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، حق برخورداری از بیمه‌ های اجتماعی حقی همگانی بوده و دولت موظف است این شرایط را برای تک تک افراد جامعه فراهم نماید‌.

وی افزود: در همین راستا صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در سال ۱۳۸۴ با هدف محرومیت زدایی و حمایت از روستاییان تشکیل شد و هم اکنون حدود ۲ میلیون بیمه شده عضو این صندوق هستند.

جعفرخادم گفت: دولت نگاه ویژه ای به روستاییان و عشایر دارد و پرداخت حدود ۷۰ درصد حق بیمه آنها را بر عهده گرفته است و بیمه شدگان با پرداخت یک سوم حق بیمه را پرداخت می کنند و از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار می شوند.

عزیز عبودی رئیس شورای اسلامی روستای گمبوعه بزرگ نیز با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر کارگزاری در روستا، گفت: این فرصت مغتنمی برای مردم روستا است که می توانند با سهولت به دفتر کارگزاری دسترسی داشته باشند و ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا هیچ روستایی بدون بیمه نباشد و از این خدمت ارزشمند محروم نشود.

گفتنی است روستای گمبوعه بزرگ با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر، مرکز بخش گمبوعه در شهرستان حمیدیه است و بخش گمبوعه دارای ۴۵ روستا می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز