خبرگزاری کار ایران

صنعتگر صنایع‌دستی خوزستان در میان کارآفرینان برتر زن کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۱۴

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان از انتخاب بانوی صنعتگر خوزستانی به‌عنوان یکی از ۲۰ کارآفرین برتر زن کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، شکرالله قاسمی اظهار داشت: دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور با رأی مردم که از دهم تیرماه گذشته از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری آغاز شده بود، با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد و از برگزیدگان توسط دکترمعصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تجلیل شد.

قاسمی بیان کرد: از میان ۱۱۰ کارآفرین برتر معرفی‌شده در سامانه انتخابات، ۲۰ بانوی کارآفرین کشوری توانستند در دور دهم نظرسنجی سایت معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده بیشترین آراءِ مردمی را کسب کنند که در این میان لیدا محمدی هنرمند صنایع‌دستی خوزستان در رشته چرم‌دوزی از "ملاشیه" اهواز، عنوان کارآفرین برتر بخش روستائی را موفق شد از آن خود کند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خوزستان ضمن تبریک به این بانوی کارآفرین و تلاشگر عنوان کرد: این انتخابات از اسفند سال ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن روی تارنمای معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش‌های آن‌ها آشنا شوند.

وی با اشاره به این‌که پس از ۹ دوره و ۱۸۰ برگزیده از شهرها و روستاهای کشور، دهمین دوره این انتخابات نیز برگزار شد، افزود: انتخاب این کارآفرینان بدین شکل بود که هم‌وطنان با مراجعه به سامانه  http://vote.women.gov.ir  در تارنمای معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و مشاهده اطلاعات ثبت‌شده از کارآفرینان در این سامانه و آشنایی با فعالیت آن‌ها، می‌توانستند به بهترین‌ها رأی دهند.

در پی کسب این عنوان، زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز با اهدای لوح از این کارآفرین نمونه کشوری تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز