خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

۳ پروژه پتروپالایش در بهبهان و آغاجاری ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۳۵۴

استاندار خوزستان با اعلام اینکه مراحل اجرایی برای ساخت ۳ پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان در حال انجام است، گفت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی این پروژه‌ها که هر یک ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم را داشته و تحول بسیار خوبی برای این دو شهرستان ایجاد می‌کنند برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی ویژه شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری امروز جمعه ۱۵ مردادماه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در خصوص این نشست گفت: در این جلسه مصوبات گذشته در ارتباط با این دو شهرستان را مرور و بازنگری نمودیم و روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: یکی از مهم‌ترین مصوباتی که داشتیم ساخت ۳ پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان هست که مراحل استعلامات این پروژه‌ها سپری شده است.

وی  گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفت روز سه‌شنبه هفته پیشرو کمیسیون ماده ۲۱ این پروژه‌ها برگزار خواهد شد و سپس روز دوشنبه بعد از آن کارگروه فنی و زیربنایی در خصوص این پروژه‌ها نظر خواهد داد و تا دوهفته آینده نیز همه مسائل این پروژه‌ها در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نهایی خواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی ساخت این سه پروژه پتروپالایش برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: اجرای این طرح تحول اساسی بخصوص از نظر اشتغال در شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری ایجاد خواهد کرد به‌طوری که هر پتروپالایش حدود ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و تعداد بسیار زیادی را به‌صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهد نمود و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه‌ها سریع‌تر اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز