خبرگزاری کار ایران

با حضور منتخبان انجام شد؛

برگزاری آیین معارفه ششمین دوره شورای شهر اهواز و الهایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۸۸۶

آیین معارفه ششمین دوره شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز و الهایی با حضور منتخبان و به ریاست فرماندار اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز پنجشنبه ۱۴ مردادماه آیین معارفه اعضای منتخب شورای ششمین دوره اسلامی کلان‌شهر اهواز و الهایی با حضور اعضای منتخب و با ریاست جمال عالمی نیسی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار اهواز در خصوص عزل و نصب‌ها و دخالت در تغییرات افراد در شهرداری تذکر داد و گفت: این موضوع یکی از مواردی است که می‌توان گفت هیچ‌کدام از دوره‌های شورا آن را به طور کامل رعایت نکرده‌اند.

جمال عالمی نیسی همچنین به یکی دیگر از مشکلات جدی شهرداری در خصوص نیروهای مازاد اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروها و پیمانکاران متخصص یکی از معضلات دیگر است.

وی عنوان کرد: در جذب سرمایه و سرمایه‌گذار شورای شهر و شهرداری تا کنون موفق نبوده و کارشکنی‌های زیادی انجام شده که لازم است در این زمینه اعضای شورا از هجمه‌ها نترسیده و در راستای جذب سرمایه‌گذار برای شهر جسارت داشته باشند.

فرماندار اهواز ضمن اشاره به مشکل ورودی‌های شهر اهواز و مشکلات آن، بیان کرد: دفع آب‌های سطحی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر شده است که در سطح کشور نیز بازتاب گسترده داشته و همه در حال حاضر منتظر رفع این مشکل هستند.

عالمی نیسی ادامه داد: محرومیت‌زدایی یکی از وظایفی است که شورا نسبت به آن موظف بوده که اقداماتی چون گسترش فضای سبز را انجام دهد.

وی در خصوص مشکل پسماند و کارهای انجام گرفته، گفت: تا کنون اقداماتی موضعی در این زمینه انجام شده که مستلزم اقدامی اصولی و جدی است.

فرماندار اهواز به پروژه کمربندی اهواز و رینگ مواصلاتی و نیاز به اقدام فوری برای حل این معضل اشاره کرد و همچنین با اشاره به مناطق پرخطر مسکونی مانند منبع آب و حصیر آباد، افزود: باید در دست اقدام فوری قرار گیرند.

وی یکی دیگر از مشکلات را توسعه متوازن در شهر اهواز دانست و گفت: نباید در توسعه مناطق مختلف اهواز تبعیض قائل شد و توسعه باید برای تمام مناطق باشد.

عالمی نیسی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از حساس‌ترین مسائل شهرداری مبارزه با فساد نهادینه شده در این بخش است که باید با عزم جدی شورا نسبت به مبارزه با فساد اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/
آرش منجزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز