خبرگزاری کار ایران

ابول نژادیان خبر داد:

اهواز قرمز می‌شود/ ثبت نام ۴۵ ساله‌ها برای دریافت واکسن کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۵۸۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تقریبا در یک ماه گذشته به طور متوسط روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری می‌شدند، اما روز دوشنبه این هفته، ۱۵۴ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند.

​به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرهاد ابول نژادیان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های استان خوزستان، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده وضعیت کرونا در اهواز و چند شهر دیگر قرمز شود.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: قدرت سرایت ویروس دلتا بسیار بیشتر از نوع انگلیسی است و با ابتلای یک نفر، صددرصد اعضای خانواده مبتلا میشوند.

ابول نژادیان بیان کرد: سرعت واکسیناسیون در خوزستان خوب است؛ آمار تزریق واکسن در خوزستان از ۶۰۰ هزار دوز بالاتر رفت و تقریبا روزانه ۳۰ هزار نفر در استان خوزستان واکسینه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت مجوز واکسیناسیون افراد بالای ۴۵ سال را صادر کرده است و این افراد باید از روز سه‌شنبه در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز