خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات حقوقی؛

آبداران معترض، شیر فلکه تاسیسات آب روستاهای ایذه و باغملک را بستند/مخالفت با تبعیض بین آبداران روستایی و شهری

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۷۵

تعدادی از کارکنان معترض آبفا شهری و روستایی در باغملک و ایذه، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات حقوقی خود، امروز شیر فلکه تأسیسات آب روستاهای این شهرها را بستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از استان خوزستان، در ادامه تجمع و تحصن‌های پی در پی کارمندان ثابت و آبداران روستایی آبفا استان خوزستان، امروز در باغملک و ایذه، آبداران معترض شیر فلکه اصلی آب روستا‌های این دو شهر را بستند.

یکی از این آبداران معترض به خبرنگار ایلنا، گفت: بیش از یکسال از آخرین پرداختی حقوق ما می‌گذرد و در سال جاری بدون پیمانکار و حق بیمه و حقوق به حال خود ر‌ها شده‌ایم.

وی افزود: در طی این مدت نه خبری از عیدی و سنوات بوده و نه کسی پاسخ درستی به ما می‌دهد و مدیران مربوطه فقط حرف می‌زنند ولی هیچ اقدامی نمی‌کنند.

یکی دیگر از این آبداران می‌گوید: سازمان آبفا متاسفانه بین آبداران روستایی و شهری تبعیض قائل می‌شود. چگونه می‌شود که آبداران شهری ۶ میلیون تومان دریافتی حقوق داشته باشند و برای آبداران روستایی با سختی کار بیشتر، زیر۳ میلیون در نظر گرفته می‌شود که آن هم به موقع پرداخت نمی‌شود؟

این آبدار روستایی ادامه داد: تا کنون بیش از ده بار دست به تحصن زده‌ایم. هر بار با یک پرداخت ناچیز شعور و غرور ما را به بازی می‌گیرند و با وعده‌های الکی ما را از ادامه تحصن منصرف کرده و‌امیدوارانه به سر کار باز می‌گردانند ولی خبری از پرداخت معوقات و حق بیمه نمی‌شود.

یکی دیگر از این آبداران روستایی می‌گوید: مدیران شهرستان‌ها میگوند که حقوق آبداران با ما نیست، باید استان از طرح‌های عمرانی برای شما‌واریز کنند و درست مشکل اصلی همینجاست.

به همین خاطر آبداران روستایی به نشانه اعتراض تمام تاسیسات و شیر فلکه‌های آب روستا‌های ایذه و باغملک را امروز بستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز