خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

خوزستانی های ۴۸ سال به بالا از فردا واکسن تزریق کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۳۱۴

استاندار خوزستان گفت: جهت واکسیناسیون افراد در کشور گروه های هدف مشخص شده اند با این وجود در برخی از استان های مرزی از جمله خوزستان تا ۵۰ سال را برای تزریق واکسن لحاظ نموده اند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در محل استانداری برگزار شد.

وی گفت: گزارشی در ارتباط با واکسیناسیون کرونا داشتیم که بر این اساس تاکنون۵۳۰ هزار نفر در استان واکسن تزریق کرده اند.

استاندار خوزستان افزود: جهت واکسیناسیون افراد در کشور گروه های هدف مشخص شده اند با این وجود در برخی از استان های مرزی از جمله خوزستان تا۵۰ سال را برای تزریق واکسن لحاظ نموده اند.

سلیمانی اظهار داشت: متاسفانه در رده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال، ۳۶ درصد و در رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال، ۲۳ درصد مراجعه شده است که این میزان کم است و تقاضا می کنم افراد دارای شرایط سنی به سرعت در مراکزی که شبکه بهداشت و درمان مشخص کرده است حضور پیدا کنند و واکسن دریافت نمایند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کسی که واکسن را تزریق کند قطعا ایمنی بسیار بالاتری خواهد داشت البته باید باز هم پروتکل ها رعایت شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروز نیز وزیر بهداشت اعلام کرد از فردا افراد با رده سنی ۴۸ سال به بالا در استان خوزستان می توانند مراجعه کنند و واکسن بزنند و خوشبختانه واکسن به اندازه کافی داریم و مراکز متعدد برای تزریق آماده نموده ایم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: از رسانه ها و صدا و سیما، شهرداری ها، دستگاه های دولتی، سمن ها و فعالان مجازی میخواهیم جهت تشویق مردم به رعایت پروتکل ها به صورت جدی ورود نمایند تا گرفتار موج پنجم کرونا نشویم.

سلیمانی بیان کرد: انجام هرگونه برنامه ای که مستلزم تشکیل اجتماعات باشد همچون برگزاری کنکورهای مختلف باید با مجوز علوم پزشکی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز