خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت اهواز:

موسسه قرآنی " غدیر " در استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۳۵

موسسه قرآنی " غدیر " در بخش های تلاوت، حفظ و تفسیر در استان و شعبه هایی از آن در شهرستان ها راه اندازی می شود و هدف آن ترویج قرآن و غدیر است.

ایلنا: امام جمعه موقت اهواز از راه اندازی موسسه قرآنی «غدیر» در بخش‌های تلاوت، حفظ و تفسیر در آینده‌ای نزدیک در استان خوزستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت ا… محسن حیدری در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی شعر عربی منظومه‌های آیات(با محوریت قرآن کریم) که در تالار آفتاب اهواز برگزار شد، با بیان اینکه در قرآن کجی راه پیدا نمی‌کند، افزود: یکی از خصوصیات قرآن این است که انسان هر چه آن را تکرار کند خستگی و ملالت احساس نمی‌کند.

وی ادامه داد: امروز اگر ملت ایران بر دیگران پیشی گرفته و به برکت انقلاب اسلامی مورد توجه دنیا می‌باشد به برکت قرآن است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یکی از مواردی که امام راحل به دنبال پیاده کردن آن در جامعه بود قرآن بوده و مقام معظم رهبری نیز راه امام را در پیش گرفته‌اند و تاکید بی‌نظیری بر قرآن دارند.

آیت الله حیدری از راه اندازی موسسه قرآنی «غدیر» در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی بعمل آمده با حجت الاسلام سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان موسسه قرآنی «غدیر» را در بخش‌های تلاوت، حفظ و تفسیر در استان و شعبه‌هایی از آن را در شهرستان‌ها راه اندازی می‌کنیم که هدف آن ترویج قرآن و غدیر است.

وی همچنین از تاسیس مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی در اهواز خبر داد و گفت: این مرکز تخصصی که امتیاز آن را امسال از حوزه علمیه قم گرفتیم برای تربیت طلاب و فضلای حوزوی در سطح ۳(معادل فوق لیسانس) راه اندازی می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: آزمون این دوره بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و تنها کسانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که سطح ۲ را گذرانده باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۶۵ نفر از حافظان قرآن استان،(۱۵ نفر خانم و ۵۰ نفر آقا) تجلیل بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز