خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

امام جمعه جدید هندیجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۷

با حضور نماینده ولی فقیه و همچنین مسوول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان هندیجان معرفی شد.

ایلنا: طی مراسمی آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور را به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید شهرستان هندیجان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، آیت الله موسوی جزایری طی سخنانی در مسجد جامع هندیجان گفت: مردم شهرستان هندیجان مردمی متدین، ولایت مدارو شهید پرور هستند که همواره در گذشته پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و همیشه در روزهای سخت دوران جنگ تحمیلی جزء اولین ها در صف مقدم دفاع از کیان اسلام و خاک مقدس ایران اسلامی بوده اند و شهیدان عالیقدری را تقدیم اسلام کردند که یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم.
نماینده ولی فقیه در استان به بیان خاطراتی از سفر اخیر خود به لبنان پرداخت و افزود: در دیداری که با سید حسن نصرالله داشتیم جزئیاتی از پیروزی فرزندان اسلام و انقلاب اسلامی در جنگ ۳۳ روزه در مقابل صهیونیست های وحشی بیان شد و همچنین سیدحسن نصرالله در ادامه از منهدم کردن تانک های فوق پیشرفته آنان توسط رزمندگان اسلام خبر داد و اشاره کرده که ادوات دشمن مانند تپه ای از آهن آلات پوسیده بر روی هم انباشته شده بودند که این نشان از ایمان و اخلاص، مجاهدت در راه خداوند تبارک و تعالی و بیانگر آیه شریفه «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» است.
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: یکی از مصادیق ذکر الله نماز جمعه است و ما مفتخریم و خدا را شاکریم که در استانی زندگی می کنیم که صد در صد مردم آن پیرو خط ولایی و خدایی تشیع هستند و پیرو مکتب اهل بیت(ع) بوده و مهر مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی «ع» را در دل و جان دارند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز