خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ محقق شد؛

کسب مقام برتر کشوریِ هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۹۵

در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی در سال ۹۹ توسط فدراسیون، باتوجه به عملکرد فعال و فعالیت‌های مثبت هیات ورزش بیماران خاص استان خوزستان این هیات به‌عنوان هیات برتر از طرف فدراسیون انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عادل سعیدی پور دبیر هیات بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان به خبرنگار ایلنا گفت: هیات ورزش‌های بیماران خاص با توجه به رویکردهای جدید، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت  و بلند مدت را در دستور کار قرار داده است که امیدوار هستیم این روند به‌درستی به اجرا درآید.

وی ضمن اعلام آمادگی این هیات برای برگزاری تمام مسابقات پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۰، عنوان کرد: برگزاری المپیاد استانی و میزبانی اردوی پیوند اعضا در تمام رشته‌ها و اعزام‌های کشوری بعد از نابودی ویروس کرونا، مدنظر هیات است که امیدواریم این بیماری هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود.

دبیر هیات بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان افزود: از آنجایی که هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا درآمد چندانی ندارد، انتظار داریم که مورد حمایت ارگان‌ها و شرکت‌های  موجود در استان قرار بگیریم.

لازم به ذکر است، هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان ۶ گروه از بیماری‌ها را زیر پوشش دارد و هر گروه از بیماران خاص در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز