خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

تحصن آبداران روستایی ایذه مقابل اداره آب شهرستان / معترضان تأسیسات و کلید برخی از چاه‌ها را خاموش کردند+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۴۲

آبداران روستایی شهرستان ایذه در استان خوزستان به دلیل تبعیض و عدم پرداخت مطالبات خود برای چند دهمین بار متوالی در مقابل اداره آب این شهرستان دست به تحصن زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، 85 نفر از نیروهای آبدار روستایی شهرستان ایذه که بیشتر آنها بالغ بر 15 تا 20 سال سابقه کار دارند در پی عدم دریافت مطالبات خود صبح امروز -اول تیرماه - در مقابل اداره آب شهرستان دست به تحصن زده اند و تا کنون به این تحصن پایان نداده اند. این نیروهای معترض به وضع فعلی معتقدند:

اولین دستاورد تجمیع و ادغام آبداران روستایی و شهری در چارچوب جدید، تبعیض در پرداخت حقوق ماهیانه است.

این موضوع را آبدارانی می گویند که بدون دریافت حقوق ماهیانه و رفع موانع پیش رو هر بار با وعده پرداخت به کار خود ادامه می دهند و تا کنون خبری از ریالی دریافتی نشده است.

 خالی تر شدن سفره آبداران روستایی، دومین دستاورد ادغام این نیروها در غالب جدید است.

یکی از آبداران روستایی ایذه به خبرنگار ایلنا می گوید: از ماه آخر سال 98 تا الان کل دریافتی ما  حدود  یک تا 2 میلیون بیشتر نبوده و آن هم با هزاران منت در قالب مساعده به ما پرداخت شده، این شکل پرداخت حقوق باعث ایجاد مشکلات عدیده ای در زندگی شخصی ما گردیده است.

این نیروی آبدار می گوید: پیش از ادغام ما با چنین مشکلاتی مواجه نبودیم. شاید حقوق ما منظم نبود، ولی بهتر از وضع فعلی بود. متاسفانه آب شهری ما را به رسمیت نمی شناسد و با تبعیض با ما برخورد می کند.

 آبداران روستایی به نشانه اعتراض تاسیسات و کلید برخی از چاه ها را خاموش کردند که این اقدام به بی آبی برخی از روستا منجر شده است.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز