خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت، صورت گرفت؛

پیام تسلیت خانه کارگر خوزستان به علیرضا محجوب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۰۴

دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر خوزستان با صدور پیامی درگذشت طه محجوب فرزند علیرضا محجوب را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا محجوب، دبیرکل محترم خانه کارگر کشور

خبر تاسف بار کوچ زودهنگام فرزند عزیزتان، باعث اندوه فراوان گشت.

با قلبی سرشار از غم، عروج زنده یاد «طه محجوب» از فعالان و خادمان قرآنی کشور را صمیمانه تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای این جوان سخت‌کوش که در گسترش فعالیت‌های قرآنی مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور، اقدامات ارزشمندی به یادگار گذاشت، علو درجات الهی را مسئلت نموده و برای جنابعالی و خانواده محترم، صبر و سلامتی از ایزد منان خواهانیم.

لازم به ذکر است، زنده یاد «طه محجوب» مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت و فرزند علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و نماینده پیشین تهران در مجلس شورای اسلامی)، صبح امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ و در سن ۳۷ سالگی، به دیار حق شتافت.

خبرگزاری ایلنا در استان خوزستان نیز این فقدان زودهنگام را به خانواده آن عزیز سفر کرده، به خصوص پدر بزرگوارش جناب علیرضا محجوب تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز