خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خبر داد:

مشارکت یک میلیون و۷۳۰ هزار خوزستانی در انتخابات ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۲۵

 رییس ستاد انتخابات خوزستان، از مشارکت یک میلیون و۷۳۰ هزار و ۴۲۶ نفر معادل ۴۷.۶ درصد واجدان شرایط استان، در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه رضا نجاتی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تجمیع آرای ریاست جمهوری هنوز نهایی نشده و نتایج نهایی و میزان آرای هر کدام از نامزدها متعاقبا اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه شمارش آرای شورای شهر درحال انجام هست گفت: شمارش آرای شورای شهر در حال انجام هست و تنها در برخی از شهرها به پایان رسیده اما پیش بینی می شود نتایج نهایی شورا، امشب یا فردا صبح اعلام شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان همچنین به مشکلات رخ داده در رای گیری الکترونیکی شورای شهر اهواز، اشاره کرد و افزود: به دلیل مشکلات و نواقص ایجاد شده، انتخابات شورای شهر در اهواز به طور کامل الکترونیکی انجام نشد و بخشی از آن به‌صورت دستی صورت گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: برای شورای شهر اهواز ۲ هزار و ۲۰۰ صندوق الکترونیکی اختصاص داده شده بود که به دلیل مشکل ایجاد شده، تا صبح روز انتخابات ۷۵ صندوق الکترونیکی فعال شد و از بعد ازظهر مابقی صندوق ها نیز فعال شد.

نجاتی با برشمردن تعداد شعب اخذ رأی گفت: تعداد شعب اخذ رأی در خوزستان چهار هزار و ۱۸۳ شعبه بوده. تعداد ۳۵۹ کارت احراز هویت کمتر برای خوزستان ارسال شده بود که ساعت ۳ بامداد هماهنگی لازم صورت گرفت و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه با اولین پرواز به اهواز ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که در رای گیری الکترونیکی شورای شهر اهواز رخ داد باعث اختلال در فرایند انتخابات نشده و رای گیری به‌صورت دستی پیگیری شد.

وی در پایان با بیان اینکه انتخابات در آرامش برگزار شد، افزود: تخلفات و یا درگیری های جزیی و محلی در برخی حوزه ها رخ داده که مشکلی در روند انتخابات ایجاد نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز