خبرگزاری کار ایران

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته خبر داد؛

مشارکت بیش از 40 اثر از شهرستان هندیجان در "پویش حرف آورد"

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۲۸

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان هندیجان، از استقبال و اشتیاق دانش آموزان دختر مدرسه صدرا ولایت، جهت شرکت در "پویش حرف آورد" خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سکینه شنبدی با ابراز خرسندی از حضور بانوان در این پویش، اظهار کرد: دانش آموزان دختر مدرسه صدرا، باهدف زنده نگه داشتن مکتب سردار قاسم سلیمانی، آثار خود را با موضوع بازخوانی وصیت‌نامه شهید سلیمانی را در قالب صوت و فیلم، به‌منظور شرکت در جشنواره ارسال کردند.

او با اشاره به آثار ارسالی گفت: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان، در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار "موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد" در استان خوزستان اجرا و تاکنون بیش از 40 اثر از شهرستان‌ها به جشنواره ارسال شده است.

 دبیر جمعیت بانوان در پایان اضافه کرد: برای شرکت در این طرح فرهنگی، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و شرکت‌کنندگان برای ارسال ویدئوهای یک‌دقیقه‌ای تا حداکثر سه‌دقیقه‌ای خود می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایتا اقدام نمایند.

 

مشارکت بیش از  40 اثر از شهرستان هندیجان در "پویش حرف آورد"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز