خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری کرخه اعلام کرد؛

کشف و ضبط بیش از ۲٠ قبضه سلاح کمری در شهرستان کرخه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۱۷

رئیس دادگستری شهرستان کرخه، از انهدام باند قاچاق سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، رئیس دادگستری شهرستان کرخه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: در تاریخ ۱۴ خردادماه به دستور مقام قضایی با همکاری پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان و شهرستان، از یک منزل مسکونی بیش از ۲٠ قبضه سلاح کمری و ۴٠ تیغه خشاب ضبط شد.

وی در تشریح این عملیات گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان شوش، طی بیش از یک ماه تلاش و رصد شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به شناسایی یک باند قاچاق سلاح و مهمات شدیم.

رئیس دادگستری شهرستان کرخه, افزود: این باند از مرز فکه حدفاصل پاسگاه دویرج، اقدام به ورود سلاح و مهمات جنگی به داخل شهرستان شوش کردند که پس از حصول اطمینان از ورود سلاح‌های قاچاق شده به یک منزل در شهر شاوور، امروز با دستور قضایی در یک اقدام عملیاتی، منزل مذکور مورد بازرسی و طی آن تعداد ۲۰ قبضه سلاح کمری و ۴۰ تیغه خشاب مربوطه کشف و ضبط گردید.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت شهرستان خط قرمز دستگاه قضایی و امنیتی هست و با هر فعالیت ضد امنیتی، در چارچوب قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
سید محمد موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز