خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

عده‌ای سودجو تحمل دیدن فوتبالیست مستعد خوزستانی در تیم ملی را ندارند/جعفر سلمانی از روستاهای شادگان به اروپا و تیم ملی راه یافت/اسکوچیچ به حواشی توجه نکند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۲۹

پیشکسوت و کارشناس فوتبال اهل خوزستان، به جوسازی‌های اخیر پیرامون دعوت از جعفر سلمانی به تیم ملی، توسط برخی به‌اصطلاح فوتبال شناسان، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امین یزدانی ضمن انتقاد از بی‌مهری نسبت به جعفر سلمانی بازیکن شادگانی دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: از زمانی که این بازیکن خوزستانی که در تیم پورتیموننزه پرتغال عضویت دارد، از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شد، برخی به‌اصطلاح پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال ناشناس پایتخت که با دلال‌ها و ایجنت های برخی از بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی انتخاب نشدند مورد حمله و بی‌مهری قرار گرفته است، ولی لازم است اسکوچیچ به حواشی توجه نکرده و کار درست را انجام دهد.

کارشناس فوتبال اهل خوزستان گفت: جعفر سلمانی یک بازیکن اهل روستاهای شادگان بوده و حجب و حیای خاصی دارد. این کارشناسان فوتبال که از چنین بازیکنانی انتقاد می‌کنند اهمیت و دلسوزی نسبت به تیم ملی ندارند و علت چنین عکس‌العمل‌هایی به دلیل دعوت نشدن بازیکنانی است که این افراد با مدیر برنامه‌هایشان ارتباط دارند.

وی با اشاره به توانایی‌های جعفر سلمانی و بازی در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی، اضافه کرد: گرچه این بازیکن به‌خاطر شرایط کرونایی مدارک مربوط به مجوز پرواز و قرنطینه دیر به تیم پورتیموننزه ملحق شد و ۸ بازی ابتدایی فصل را از دست داد ولی رفته‌رفته خود را به سرجیو سرمربی این تیم تحمیل کرد و حاصل تلاش وی نیز در چند بازی اخیر، یک گل و ۲ پاس گل در پست وینگر بود.

یزدانی ادامه داد: همین توانایی‌های جعفر سلمانی و شناخت اسکوچیچ از حضور وی در تیم صنعت نفت آبادان باعث شد تا سرمربی تیم ملی ایران مجاب به دعوت این بازیکن شده و نخستین حضور خود را در بازی‌های ملی، مقابل سوریه تجربه کند. متأسفانه سلمانی بعد از حضور در تیم ملی به دلیل قصور باشگاه پرتغالی، ویزای کاری وی به‌موقع صادر نشد و یک ماه دیرتر به تیم پرتغالی رسید تا دوباره با ازدست‌دادن چند بازی، مقابل بنفیکا دچار مصدومیت شود و بعد از آن مربی وی فقط در نیمه‌های دوم از او بازی می‌گرفت.

کارشناس فوتبال خوزستان افزود: بسیاری از کارشناسان فوتبال با مهری نسبت به سلمانی، وی را شایسته حضور در تیم ملی نمی‌دانند درصورتی‌که این بازیکن در زمان حضورش در تیم صنعت نفت آبادان و شاگردی دراگان اسکوچیچ، توانایی‌های خود را به این مربی کروات ثابت کرده و با حضور در لیگ پرتغال ثابت کرد که استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.

وی تصریح کرد: در آخرین برنامه فوتبال برتر، گل‌های لژیونرهای شاغل در لیگ‌های دیگر به نمایش گذاشته شد که متأسفانه از گل جعفر سلمانی و خود او خبری نبود.

این تحلیلگر شناخته شده فوتبال، در پایان گفت: متأسفانه این روزها شاهد هستیم که برخی‌ها که حتی حضورشان در تیم ملی، در زمان بازیگری مورد انتقاد بود و با لابی بدون داشتن حتی ابتدایی‌ترین شاخصه‌های یک فوتبالیست باهوش و تکنیکی، پیراهن تیم ملی را به تن کرده بودند، غیرمنصفانه به این ستاره خوزستانی یورش برده و این جوان آینده‌دار را مورد هجمه قرار داده‌اند، اینان باید بدانند که فوتبال ملی و کسب پیروزی در تورنمنت‌های مختلف، خواست هواداران پرشور ایران‌زمین است و اجازه نمی‌دهند افرادی برای منافع شخصی خود، این تیم و بازیکنانش را وارد حاشیه نمایند.

 

گفت‌وگو: ذوالفقار شریعت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز