خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار صورت گرفت؛

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۸۳

پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در هندیجان با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این مراسم فرماندار هندیجان ضمن ابراز خرسندی از شروع به کار این مرکز، اظهار داشت: واکسیناسیون کرونا یک اقدام ملی است که می‌بایست تمام دستگاه‌های اجرایی در این حرکت ملی مشارکت و همکاری داشته باشند.

علی بویری افزود: هدف از افتتاح این مرکز این است که با تسریع فرایند واکسیناسیون، بهبود دسترسی شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی برای سالمندان، بدون اختلال و ازدحام، کار واکسیناسیون به نحو احسن انجام شود.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در حاشیه این مراسم، بیان کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا به‌منظور دسترسی بهتر و ارائه خدمات مطلوب واکسیناسیون کووید ۱۹ به گروه‌های هدف اعلام شده در سند ملی، راه‌اندازی گردیده است.

وی ادامه داد: این مرکز در محل سالن اجتماعات ادیب، واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب شبکه دامپزشکی هندیجان قرار دارد و در دو نوبت صبح و عصر توسط کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها و مراقبین سلامت مرکز بهداشت هندیجان، کار واکسیناسیون گروه‌های سنی مشمول واکسن کرونا، انجام خواهند گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان تصریح کرد: مراجعین محترم، برای دریافت نوبت اول واکسن کرونا به مرکز تجمعی واکسیناسیون و برای دریافت نوبت دوم به مراکز خدمات جامع سلامت شمالی و جنوبی مراجعه نمایند.

رئیسی در پایان از همکاری فرمانداری هندیجان، ادارات آموزش و پرورش و شهرداری هندیجان جهت راه‌اندازی و اطلاع‌رسانی این مرکز قدردانی کرد و یادآور شد: سالمندان عزیز در گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال برای دریافت واکسن کرونا با در دست داشتن کارت ملی خود تنها به مراکز مذکور و فقط در زمان‌های اعلام شده جهت انجام واکسیناسیون خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز