خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز مقاومت مردم دزفول

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۹۹۹

استاندار خوزستان، در آستانه فرارسیدن چهارم خردادماه روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، پیام خود را به گوش مردم دزفول رساند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، امروز دوشنبه سوم خردادماه قاسم دشتکی سلیمانی به مناسبت فرارسیدن سالروز مقاومت و پایداری مردم دزفول، ضمن گرامی داشت این روز پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

مردم متدین، انقلابی و شریف شهرستان دزفول

چهارم خرداد روز پاسداشت شهری است که زخم دید ولی سر خم نکرد، موشک‌باران شد ولی تسلیم نگردید، بغض کرد ولی نگذاشت اشکش را دشمن ببیند و دشمن‌شاد شود.

چهارم خرداد روز گرامیداشت مقام و جایگاه دو هزار و شش‌صد شهیدی است که یا با اصابت یک‌صد و هفتادوشش، موشک و صدها راکت و توپ از دزفول تا خدا پر گشودند و یا در نبرد تن‌به‌تن در جبهه‌های نبرد، به شهادت رسیدند.

چهارم خرداد روز تعظیم در مقابل زنان غیوری است که در جبهه، پشت جبهه، خانه، محل کار، مسجد، بسیج، بیمارستان و در همه‌جا و همه صحنه‌ها، حضور داشتند. مادرانی که در مسجد برای رزمندگان دستکش و شال و لباس می‌دوختند و کلوچه و غذا آماده می‌کردند و در خانه شهید، پرورش می‌دادند، همسرانشان را برای حضور در جبهه بدرقه می‌کردند و درحالی‌که در تنگنای اقتصادی بودند، اما بازهم صبورانه در شهر مقاومت می‌کردند.

چهارم خرداد روز اسوه‌هاست. کودکان دزفول، نوجوانانی که با مشقت درس می‌خواندند و در فرصت مناسب دست در شناسنامه می‌بردند و به جبهه می‌رفتند و گاه هرگز بر‌نمی‌گشتند.

چهارم خرداد روز کوچه‌های مقاوم دزفول، روز مساجد و جلسات قرائت قرآن، روز بیمارستان افشار و یازهرا، روز سپاه دزفول، روز پادگان و پایگاه دزفول است.

چهارم خرداد روز امام‌جمعه‌ای است که باوجود کهولت سن و بیماری هیچ‌گاه، شهرش دزفول را خالی نگذاشت و هرگز از شهر بیرون نرفت.

چهارم خرداد روز فخر دزفول هست، روز افتخار شهری که زیر باران شلیک موشک، میزبان سربازان و بسیجیانی بود که از شهرهای دیگر برای اعزام به جبهه می‌آمدند.

چهارم خرداد متعلق به کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان، مردان و همه مردم مقاوم، نجیب و فهیم  دزفول است. به خود ببالید که در چنین زمین مقدسی زندگی می‌کنید.

اینجانب فرارسیدن چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، روز دزفول را به محضر خانواده‌های محترم شهدا و همه شهروندان گرانقدر این شهر عزیز در دزفول، تبریک عرض می‌نمایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز