خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

در نحوه توزیع کالاهای اساسی مشکل وجود دارد/ برای تداوم ثبات قیمت کالاها در حال نظارت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۵۸

استاندار خوزستان گفت: کمبودی در خصوص شکر، روغن و دیگر کالاهای اساسی وجود ندارد و در نحوه توزیع آن‌ها مشکل داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی امروز یکشنبه دوم خردادماه در پایان بازدید از انبار کالاهای اساسی در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌صورت هفتگی ستاد تنظیم بازار در استان تشکیل می‌شود؛ در این جلسات کمیته‌های مختلف و گروه‌های نظارتی شامل بازرسین صنوف، تعزیرات، صمت و در کنار آن‌ها دادستانی و بسیج برای نظارت بر بازار حضور دارند‌.

وی افزود: برای بعضی از کالاهای اساسی مانند سیمان طرح فروش جدید و افزایش عرضه در بازار در شهرها ایجاد شده تا به تعداد مناسب و قیمت مصوب در اختیار مردم قرار بگیرند.

سلیمانی دشتکی گفت: با توجه به مصرف بیشتر مرغ در ماه رمضان کمبود آن در بازار وجود دارد. در حال حاضر جوجه ریزی‌ها به بهره‌برداری رسیده است، مصرف کمتر شده و از استان‌های دیگر نیز وارد می‌شود و با قوی‌تر شدن نظارت‌ها به‌زودی ثبات به این بازار برمی‌گردد.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در خصوص شکر، روغن و دیگر کالاهای اساسی کمبودی نداریم و تنها در نحوه توزیع آن‌ها مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز