خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به نماینده مجلس عنوان شد؛

درخواست قرار گرفتن مسجدسلیمان در لیست مناطق جنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۷۹

برخی از مردم شهر مسجد سلیمان با امضای نامه‌ای از نماینده مردم این شهرستان در مجلس خواستند که نام مسجدسلیمان در بین مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکرشده در این ماده قرار گیرد.

درخواست قرار گرفتن مسجدسلیمان در لیست مناطق جنگی موضوع ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه

جناب آقای علیرضا ورناصری

نماینده محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراماً همانگونه که مستحضرید طی سال‌های اخیر نام مسجدسلیمان در لیست ارسالی ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مبنی بر تعیین مناطق جنگی قرار نگرفته است.

شهرستان مسجدسلیمان بیش از هزار شهید و ۴هزار جانباز تقدیم انقلاب نموده و در همه مقاطع این جنگ تاریخی همچون یک سنگر مستحکم پابرجا ‌ماند و بار‌ها موشک‌ها نیز نتوانست خللی در مقاومت این مردم قهرمان‌پرور که تاریخ همواره به بزرگی از ایشان یاد کرده، ایجاد کند.

از این‌رو انتظار مردم محروم و مظلوم شهر اولین‌ها این است که نام مسجدسلیمان در بین مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکرشده در این ماده قرار گیرد.

خواهشمند است پیگیری ها و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز