خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

چه کسانی پشت حذف نام شهردار ایذه از لیست نشست با استاندار بودند؟/شهردار ایذه: افرادی در سفر استاندار به ایذه، نگذاشتند رو در رو با او حرف بزنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۶۳

سفر استاندار خوزستان در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به شهرستان ایذه برای بررسی برخی از مشکلات عدیده این شهرستان، خالی از حواشی نبود. سفری یک روزه که با توجه به عدم حضور برخی از مدیران کلان‌شهری در این نشست، باعث ایجاد شائبه‌ای در این میان شد. یکی از مدیرانی که نامش ابتدا در لیست این نشست ذکر و سپس شبانه حذف گردید شهردار ایذه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، داستان سریالی زباله‌های شهر ایذه، طی سالیانی که بر عمر شوراها در این شهر گذشته، آن‌قدر تکرار شده است، که رسانه‌ای در دنیا سراغ نداریم که برای یک‌بار هم که شده به این موضوع تاکنون ورود نکرده باشد. عدم ساماندهی زباله‌های شهر ایذه، به‌مثابه لکه سیاهی، طی دوره‌های متمادی بر دامن شورای شهر ایذه باقی‌مانده است. چالشی متعفن که بنا به گفته برخی افراد مطلع در شهرداری ایذه، دست‌هایی در این بین وجود دارند که می‌خواهند این معضل اجتماعی، فرهنگی به همین منوال باقی بماند.

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: یک جریان خاص در این شهر وجود دارد که تلاش دارد نگذارد معضل زباله‌های شهری به‌سادگی و طی این مدت حل و فصل گردد. این جریان خاص که از مجاری تفکر طایفه‌ای می‌گذرد باعث گردیده بسیاری از مدیران شهری نتوانند در دوران مدیریتی خود دوام بیاورند و خیلی زود جا می‌زنند.

اسدی زاده افزود: در سفر دیروز استاندار به شهرستان ایذه، افرادی هدفمند اجازه ندادند با استاندار رو در رو شوم و مشکل مهمی مثل بحث مدیریت پسماند زباله‌های شهری ایذه را با او در میان بگذارم. چگونه می‌شود طی چند ساعت پس از تماس اولیه از فرمانداری، به‌سرعت نام شهردار شهر از لیست نشست با استاندار حذف گردد؟

شهردار ایذه در پایان گفت: کسانی که می‌خواهند مشکلات شهرداری به همین منوال باقی بماند، همان افرادی هستند که پشت جریانات طایفه‌ای مخفی شده‌اند و می‌خواهند مقصر عدم ساماندهی زباله‌ها را شهرداری معرفی کنند. این افراد سعی دارند با انتقال این معضل به دوره بعد شورا، از شرایط فعلی به نفع رأی آوری بهره‌برداری سیاسی کنند. درحالی که مردم شبانه‌روز از معضل زباله‌ها در رنجند و این در شأن مردم ایذه نیست.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز