خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خبر داد:

عدم اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا در خوزستان/ نتیجه شلوغی بازارهای استان هفته‌های آینده مشخص می شود/ فرمانداران سختگیری بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۸۱

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، ضمن اعلام خروج استان از وضعیت قرمز، این وضعیت را ناپایدار دانست و از عدم اجرای کامل برخی مصوبات ستاد کرونا، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد کرونا، ضمن اعلام خارج شدن استان از وضعیت قرمز، اظهار کرد: وضعیت استان بسیار شکننده و هر لحظه ممکن هست دوباره به وضعیت قرمز برگردیم. با توجه به ازدحام جمعیت در بازارها و دورهمی ها طی روزهای اخیر، نتیجه آن را هفته آینده خواهیم دید.

او با بیان اینکه در اجرای مصوبات، ناقص عمل کردیم، افزود: مراسم‌ها و نماز عید فطر، با مدیریت انجام شد ولی آرامستان ها برخلاف مصوبات ستاد کرونا تعطیل نبودند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، ضمن یادآوری از انسداد مرزهای مسافرتی و کنترل شدید بندرها توسط دانشگاه علوم پزشکی، به اجرای سخت‌گیرانه مصوبات ستاد کرونا توسط فرمانداران تأکید کرد و گفت: بحث انتخابات و شرایط کرونایی، نباید موجب عادی انگاری شوند و فرمانداران تمام وقت خود را برای انتخابات صرف کنند.

وی در ادامه به امتحانات دانشجویان و دانش آموزان، انتخابات پیش رو و همچنین سفر کارگران فصلی به دیگر استان‌ها اشاره کرد و از پیگیری این عناوین در جلسه روز آینده خبر داد.

حیاتی تصریح کرد: باتوجه به شرایط متفاوت خوزستان در شیوع ویروس کرونا، و امتحانات حضوری پیش روی برخی از مقاطع تحصیلی، نقطه نظرات و راهکارهایی را به وزارت بهداشت ابلاغ و اگر زمینه‌ای برای تغییرات در روند امتحانات باشد، مکاتبات آن به ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدارس در زمان برگزاری امتحانات، از فضاهای باز و وسیع، دارای سقف بلند و تهویه مناسب استفاده کنند و همه دستگاه‌ها همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش ازجمله در اختیار گذاشتن فضا و امکانات را داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پایان یادآور شد: در دو هفته آینده مشاغل گروه ۱ و ۲  که ۹۵ درصد کسبه بازار را تشکیل می‌دهند مجاز به فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز