خبرگزاری کار ایران

به مناسبت عید سعید فطر صورت گرفت؛

آزادی ۳۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۳۲

در آستانه عید سعید فطر، تعداد ۳۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان‌های خوزستان با کمک خیرین از زندان آزاد و به آغوش جامعه و خانواده بازگشتند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان، علاوه بر این ۳۷ نفر که در قالب جشن عید فطر ستاد دیه خوزستان از زندان آزاد شدند، ۳ نفر دیگر نیز در آئین جشن رهایی در برنامه رمضانی ماه ماندگار صدا و سیمای خوزستان و ۸ نفر نیز در آئین‌های آزادی سایر زندان‌های استان با اقدامات ستاد دیه و کمک خیرین، از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند و به این ترتیب مجموع آزادی‌های ویژه رمضان در زندان‌های استان به ۴۸ نفر رسید.

لازم به  ذکر است، این ۳۷ زندانی جرائم غیر عمد با پرداخت ۸۱۴ میلیون تومان توسط خیرین و همچنین سایر تمهیدات و تسهیلات در آستانه عید سعید فطر در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌ها بازگشتند.

گفتنی است، از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد ۴۸ زندانی که مبلغ بدهی آن‌ها ۳ میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان بوده با پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیرین و نیکوکاران ارجمند تا عید سعید فطر از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز