خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

نگرانی مدیر شبکه بهداشت شوش از تأخیر در مراجعه سالمندان برای واکسیناسیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۳۶

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش، از تأخیر در مراجعه سالمندان جهت واکسیناسیون کرونا، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، فیض اله دیناروند امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: راهکار اصلی قطع زنجیره انتقال بیماری‌های واگیردار ازجمله بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است.

او با اشاره به واکسیناسیون گروه سنی سالمندان گفت: برنامه واکسیناسیون گروه‌های سنی سالمندان در شهرستان‌های شوش و کرخه، همزمان با کل کشور، در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستای آغاز شده و همکاران مرکز بهداشت در مرحله نخست، ضمن تماس با افراد بالای ۸۰ سال و در مرحله دوم با تماس با گروه سنی ۷۵ سال به بالا اقدام به تزریق واکسن کردند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش افزود: به تازگی واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال نیز آغاز شده با توجه به اینکه سالمندان یکی از گروه‌های حساس و پرخطر از نظر ابتلای به کرونا بشمار می‌آیند با واکسیناسیون می‌توانیم این گروه سنی را از خطر ابتلا و مرگ ناشی از این ویروس، مصون داریم.

وی افزود: از همه همشهریان خواهش می‌کنیم ضمن درک حساسیت موضوع هر چه سریع‌تر اعضای سالمند خانواده خود را جهت واکسیناسیون به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت به محل سکونت خود آورده واکسینه نمایند.

در دو روز تعطیل عید سعید فطر( پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰)، صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ همکاران مرکز بهداشت شهرستان آماده انجام واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال هستند.

آدرس محل واکسیناسیون شوش: خیابان علامه طباطبایی، نبش بلوار مدافعان سلامت (بلوار پیروزی)، مرکز خدمات جامع سلامت شماره۳ روستایی.

 

انتهای پیام/
سید محمد موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز