خبرگزاری کار ایران

در دیدار با فرهنگیان استان مطرح شد؛

استاندار خوزستان: مشکلات فرهنگیان در جلسات شورای آموزش‌وپرورش بررسی خواهد شد/لزوم تبدیل کارتابل‌های امنیتی به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۶۳۸

استاندار خوزستان، در نشست با جمعی از معلمان و فرهنگیان استان، از طرح مشکلات جامعه فرهنگیان و رفع آن‌ها در جلسات شورای آموزش‌وپرورش خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی امروز پنجشنبه 16 اردیبهشت‌ماه در نشست با فرهنگیان و معلمان استان اظهار کرد: تا امروز دو جلسه از شورای آموزش‌وپرورش را پشت سر گذاشتیم و انتظار می‌رود مشکلات مربوط به این حوزه، در این جلسات مطرح و برطرف شود.

او با اشاره به یک سری از قوانین که در راستای تأمین و تکمیل ملزومات سیستم آموزشی با ایجاد تغییر کاربری به‌شرط عدم خدشه به سیستم آموزشی، وضع می‌شوند گفت: طبق قانون در جاهای مختلف می‌توان با در نظر گرفتن پیش‌شرط آسیب نرسیدن به سیستم آموزشی فرایند تغییر کاربری صورت گیرد و طبق ماده 27، در هرجایی که اموال مازاد وجود دارد، آن اموال به جهت تأمین هزینه‌های بازسازی، تکمیل ساختمان، تجهیزات و همچنین کمک به مدارس نمونه، استثنایی و شبانه به فروش برسد.

استاندار خوزستان افزود: فرهنگیان می‌توانند پیشنهاد‌ها و نظرات خود در راستای رفع مشکلات این حوزه، همچون مباحث مراکز رفاهی فرهنگیان را در شورای آموزش‌وپرورش و شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان بیان کرده تا به آن‌ها رسیدگی شود.

در حاشیه این جلسه وی به هنرمند خوزستانی مرحوم قاسم آهنین جان اشاره کرد و توضیح داد: پس از اطلاع از مشکلاتی که در زندگی این هنرمند وجود داشت، گروهی متشکل از معاون سیاسی استانداری، رئیس حوزه استاندار و یک گروه پزشکی را به منزل وی فرستادیم و پس از اطلاع از نوع بیماری، وی را در بیمارستان امام خمینی اهواز  بستری کردند و پس از مدتی به درخواست خودش مرخص شد، اما با پیگیری‌های انجام شده تصمیم بر این شد که به‌طور مجدد این هنرمند را در بیمارستان بستری کنند.

سلیمانی دشتکی در پایان با اشاره به تأکیدات پیاپی در رابطه با تبدیل کارتابل‌های امنیتی به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، افزود: اعتقاد من بر این هست که کارتابل‌های امنیتی را به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم و این مهم در حال عملیاتی شدن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز