خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

شکسته شدن رکورد فوتی‌های روزانه ناشی از کرونا در آبادان/ مرگ ۷ بیمار تنها در یک شبانه‌روز

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۷۰

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با فوت ۷ نفر بر اثر کرونا در آبادان، رکورد فوتی‌های روزانه این بیماری در شهرستان شکسته شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان، امروز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه شکرالله سلمان زاده در توضیح آخرین وضعیت ویروس کرونا در آبادان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۶۴ نمونه گرفته شده ۱۵۷ مورد جدید مثبت شناسایی که ۸۱ نفر مربوط به آبادان، ۵۱ نفر به خرمشهر و ۲۵ نیز از شادگان، به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

او با اشاره به تعداد بیماران بستری و سرپایی گفت: از این ۱۵۷ مورد مثبت جدید، به  ۱۳۸ نفر به‌صورت سرپایی رسیدگی (آبادان ۶۶ نفر، خرمشهر ۴۹ نفر و شادگان ۲۳ نفر) و دیگر بیماران در بیمارستان بستری شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: طی روز گذشته تعداد ۳۷ نفر بستری و ۳۳ نفر نیز بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند اما در همین زمان، متأسفانه 7 مورد فوتی بر اثر کرونا در این شهرستان به ثبت رسید. بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، ۲۳۰ نفر است.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد کل موارد مثبت قطعی در شهرهای زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، از ابتدا اپیدمی تاکنون ۲۷ هزار و ۹۰۲ نفر بوده که از این تعداد، ۱۳ هزار و ۴۵ نفر مربوط به آبادان، ۸ هزار و ۴۳۸ نفر در خرمشهر و ۶ هزار و ۴۱۹ نفر نیز از شادگان گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز