خبرگزاری کار ایران

طبق آخرین آمار؛

هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند/ اعلام‌ آخرین رنگ‌بندی کرونایی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۷۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت در خوزستان، هفت شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان امروز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده، اظهار کرد: شهرستان‌های ایذه و باغملک به دلیل افزایش روند بستری از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و شهرستان دشت آزادگان نیز با خروج از وضعیت زرد در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان لالی از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفت، افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر، رامشیر، مسجدسلیمان و امیدیه طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان خاطرنشان کرد: به این ترتیب بر اساس آخرین آمار هفت شهرستان اندیمشک، ایذه، باغملک، اهواز، شوش، بندر ماهشهر و بهبهان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان دزفول، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، شوشتر، کارون، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه، رامشیر و رامهرمز نیز در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان لالی، اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، آغاجاری و هندیجان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز