خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز معلم مطرح شد؛

راه‌اندازی دوره‌های آموزش مجازی هنر ویژه کودکان توسط هنرمند خوزستانی در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۱۱۷

راحیل حجت نیا هنرمند هنرهای تجسمی خوزستان با توجه به شرایط کرونایی، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی هنر و کشف استعدادهای کودکان برای والدین و مربیان مدرس هنر کودک به مناسبت روز معلم نمود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، حجت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح این دوره‌ها، گفت: متأسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی، اکثر افراد جامعه به‌خصوص کودکان، دچار روزمرگی شده‌اند و این مسئله می‌تواند به سلامت روحی و همچنین پنهان ماندن استعدادهای نهفته در وجود این عزیزان، دامن بزند.

وی افزود: از این‌رو تصمیم گرفتم تا به‌عنوان مدرس دوره تربیت مربی هنر کودک، دوره‌هایی را به‌صورت مجازی برای آموزش کودکان، کشف استعدادها و پر کردن اوقات فراغت آنان، برای والدین به خصوص مادرانی که دچار سردرگمی هستند، برگزار نماییم.

این هنرمند خوزستانی ادامه داد: در این دوره‌ها نسبت به آموزش بیش از سی تکنیک نقاشی، کشف خلاقیت، قصه‌گویی، بازی، داستان‌سرایی، آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها، اصول تفسیر نقاشی، ترکیب رنگ‌ها، بازی‌درمانی، هنر درمانی، شناسایی استعداد کودکان، نقاشی خلاق همراه با مواد بازیافتی و خوراکی‌ها  و موارد متعدد دیگر، هم برای مدرسین دوره تربیت کودک و هم برای سنین مختلف کودکان اقدام می‌گردد.

راحیل حجت نیا، در پایان گفت: ضمن دعوت از علاقه‌مندان به دیدن کلیپ‌های توضیحی زیر، این عزیزان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09167836369 یا از طریق اینستاگرام به آدرس Rahil.hojatnia ارتباط برقرار نمایند.

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز