خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به بی‌آبی صورت گرفت؛

انسداد جاده صیدون باغملک توسط اهالی روستای پاتاوه/بخشدار صیدون: مشکل برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۸۹

جاده صیدون باغملک به امامزاده عبدالله در اعتراض به بی‌آبی امروز دوم اردیبهشت ماه توسط عده‌ای از روستائیان پاتاوه بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از استان خوزستان، این روستاییان به دلیل نبود آب، جاده صیدون به امامزاده عبدالله را مسدود کردند.

سپاس زاده بخشدار صیدون ضمن تائید این خبر  به خبرنگار ایلنا، گفت: به دلیل مشکلات آبی در این منطقه، تعدادی از روستائیان پاتاوه، جاده صیدون به امامزاده عبدالله را مسدود کردند.

وی افزود: این روستا فاقد دهیاری است و به خاطر اختلاف ارتفاع و قرار گرفتن در دامنه کوه، امکان لوله‌کشی آب وجود ندارد. به خاطر نبود امکانات و کمبود تانکر آب، ارسال آب مصرفی به این منطقه با تأخیر مواجه گردید که متأسفانه‌ عده‌ای از اهالی به خاطر این موضوع  اقدام به مسدود کردن این جاده ارتباطی نمودند.

سپاس زاده در پایان بیان داشت: با مداخله بخشداری و نیروی انتظامی مشکل مسدود شدن جاده برطرف گردید و عملیات آب‌رسانی به روستا نیز انجام شد.

لازم به ذکر است که مشکلات حوزه آب‌رسانی و آبفا در استان خوزستان که سابقه‌ای دیرینه دارد، چند روزی است که در پی بلاتکلیفی مدیریت این سازمان، تشدید شده است.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز